Bra kväll!


Har haft en jätte bra kväll! Skönt att få komma ut och leva lite efter en och en halv vecka på en ö med ett icke existerande nattliv. Haha. De jag träffade var jätte trevliga iallafall och kvällen bjöd på mycket skratt. Sen var det så att det visade sig att Melissa faktiskt var en av dem helt ovetandes och det var ju kul! Dock ska hon mest troligt hem redan imorgon och det var mindre kul.... Nåja. Det som är minst kul nu är att jag är hungrig men det finns inget att äta. Att jag ens lyckades hitta något att äta till middag var ett under och affären jag tänkte köpa något i stängdes när jag var typ tio meter bort... snacka om otur.... Jag antar att jag får gå ner i köket och leta en gång till, eller helt enkelt somna hungrig men det tycker jag inte om att göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0