Åh förbannat!

Åh jag är lite arg på hela livet just nu känner jag! Jag är arg för att jag inte kan ladda ner nya låtar och jag är verkligen spyless på de jag har nu och när jag flyger hem har jag några timmars väntetid...jag kommer tråka ihjäl utan musik och vilja ta livet av mig om jag lyssnar på mina gamla.. någon som kan hjälpa mig?? 
 
Sen så är jag arg för att det inte finns någon mat så jag måste gå och köpa mat och jag är lat...sen är jag arg för att Marina behöver ta hand om barnen klockan åtta imorgon bitti och kan därför inte gå ut = att jag inte kan gå ut för jag har ingen att gå ut med = att jag måste stanna hemma och ruttna = att jag måste köpa glass och godis = slösa pengar.... 
 
Jobbigt liv alltså....jobbigt liv. Hoppas ni har det bättre! 
Men om det skulle visa sig att denna glass finns kommer jag genast bli på bättre humör för den är den godaste någonsin (typ) och kostar lite. Snällaa gode gud...detta är mitt sista hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0