Aaah Damp!!

Hade sett framemot att kunna smsa med folk från Sverige via viber nu när jag har internet i min engelska mobil, och mitt engelska nummer i IPhonen och därav alla mina svenska kontakter osv osv.. Men sen gick det inte att skicka meddelanden fast allt annat internet funkade och det gick att ringa och jag, allting funkade utom att skicka meddelanden... SJUKT irriterande. Så jag tänkte "vafan!" och sen tog jag bort viber och laddade hem det på nytt (brukar få för mig att det ska funka bättre då) men nu går det inte ens att se mina kontakter.. Fan så irriterande. Kommer snart sluta med att jag tar bort och laddar hem igen... tredje gången gilt? 

Utöver det så är jag fortfarande fett förkyld... men annars är det rätt bra. Ska bara komma in i hela grejen med att jobba igen men det kommer gå bra. Jag ska tvätta lite idag som sagt sen ska jag bara vara barnvakt så det blir en liten mjukstart. Skönt!






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahaha. Bedårande! Ska nog börja ta sånna här bilder igen, jätte kul ju! Tog ju alltid sånna förr om ni minns? Det måste ni göra, för något så fult glömmer man ju faktiskt inte i första taget... haha. Godmorgon iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0