50 års fest!

Nu har alla gäster lämnat huset efter en mycket trevlig kväll. Jag ville gråta glädje tårar lite hela tiden bara för att jag såg människor som jag känner. Så kan det vara, men det var jätte trevligt verkligen men nu är jag trött. Riktigt trött så jag ska sova, tror allvarligt inte att det finns något bättre. Inte när man är trött iallafall men...det är ju rätt logiskt! 

Suddig bild men alla andra blev för fula, så suddigt får det bli. Så här har jag iallafall vandrat runt ikväll, men under de senare timmarna med en filt över axlarna (som resten av gästerna) Var orolig att få ont i fötterna pga att jag aldrig använt skorna förr plus att de har en smal klack och ingen platå. Men det gick fint (hehe, "gick" fint) och mina fötter mår bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0