Yesterdaay all my trouble seemed so far awaaaay

Ovanstående rad har jag utav bästa förmåga stått och sjungit medans jag borstade mina tänder. Tur att jag är tjej och kan göra två saker samtidigt. Hade inte tänkt att blogga ikväll men så loggade jag in och såg att statistiken beslutat att ta sig en tur till månen eller nånting liknade och genast kände jag att det var en självklarhet att jag skulle pressa fram ett kvälls inlägg, även fast jag är lite rimrostigt såhär i omstarten.

Ikväll har Sofie varit här med sin familj dessutom och vi har ätit så nu är jag nog mätt en vecka fram över. Vi har förvandlat Sofie till ännu snyggare än hon redan var genom att byta hårfärg. Snyggt!
No Boys?
Vi har även skrattat åt lite sånt här och nu längtar jag efter min säng mer än vad jag längtar tills sommaren. Jag behöver vila och sova bort alla dagen efter känslor och dessutom är min säng helt nybäddad, finns det något bättre..? Inte för tillfället. Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0