Vad som pågår i mitt liv.

Hehe, såg att jag skrivit tränar istället för spelar i förra inlägget. Hehe, hoppsan, det ändrade jag med detsamma.

Idag har jag inte gjort mycket för världen. Skämt! Jag gör fasen nånting hela tiden och ikväll är första kvällen sen i tisdags (?) som jag inte har haft nånting som jag måste göra. Detta beror på att jag på onsdag eftermiddagen blev inkallad som inhoppare i treornas slutproduktion pga sjukdom, och eftersom att jag ska tenta av en kurs som annars skulle ta hela våren men nu kunde genomföras på några dagar så var det inget snack om saken. Jag ställde helt enkelt upp. (Sen känns det självklart bra att få rädda treorna från att behöva ställa in sina föreställningar också)

Så jag har levt på nordanå dag ut och dag in klädd som en hora från 1800-talet.
Lite kul ändå. Men jag håller på att bli galen ett par minuter varje timma eftersom att korsetten inte passar min kroppsfigur så jag måste trycka ut magen och bröstkorgen för att den inte ska halka ner= svårt att andas normalt. Att inte kunna andas normalt i korsett låter ju inte direkt som en nyhet. Men att det skulle vara för att den sitter för löst istället för att sitta för hårt, det var en nyhet. 

Det blev ett aningens långt inlägg, jag ska avrunda här och gå upp och hjälpa min mor att hitta fina bilder på min älskade farfar till minnesstunden istället. Sen ska jag sova. Ha en fin kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0