11-04-12

Har äntligen varit duktig och lyckats ta mig till gymmet för att träna lite. Skönt! Mindre skönt dock när jag kommer hem och inser att min plånbok är borta. Putsveck helt enkelt och jag kan verkligen inte komma på vars den kan vara. Den var hemma igår för då tog jag ut kortet ur den och for med enbart kortet på stan alltså måste den vara hem någonstans, men vars...? Har ingen aning. Börjar svagt misstänka att mannen som besökte våran hem imorse för att kolla ventilationen (eller vad det nu var) tog den med sig...den jäveln..

Nä, den dyker nog upp snart. Har iallafall bankkort och busskort under kontroll och då är det inte helt katastrof. Nu ska jag ägna lite tid åt mina naglar som den senaste tiden har varit vita och lite glittriga men nu sjunger på sista versen... Istället så ska de nu ska få gå klädda i lite svart....lite gult... Gissa vad det ska bli..? En "riktig" Skellefteå bo borde lista ut det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0