Ja må jag leeeeeva!

Har så fruktansvärt ont i benen så jag undrar ifall jag kommer kunna gå imorgon ens... förhoppningsvis lyckas jag, annars har vi ett problem. Ikväll har jag iallafall dansat in mitt 18de år i livet (därav bensmärtan) även fast jag inte riktigt köper att jag är 18 ännu, jag vill sova och sedan vakna för att jag ska känna att det är min födelsedag. Så det är vad jag ska göra nu, sova och vakna till min familjs ljuva morgontoner "ja må hon leeeeva..." Men först måste jag genomföra min årliga tradition. Jag har nämligen så länge jag kan minnas lyssnat på Pippi, Karlsson på taket och Barnen i bullerbyns födelsedagar kvällen innan min födelsedag så det är som ett måste. Hehe, och jag ska fylla 18...? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0