00:08

Tjaa, sitter i Jesper kök och känner mig aningens felplacerad, det är nämligen lite svårt att ta del av lanet då jag inte kan spelet som spelas, hehe. Men jag misströstar inte, jag är glad att jag är välkommen och inte utsparkad och det är trots allt lite kul att kolla (och lyssna med för den delen) på dem när de spelar. 

Det går lite segt för bloggen men tro mig, om ni levde mitt liv skulle ni förstå mig. Jag tentar av en del kurser och fick i förrgår lov att ställa upp som inhoppare i treornas slutproduktion pga sjukdom. Okej, det lät inte som så mycket men tro mig det är det! Så bloggen hamnar som sagt lite på sidan av, men i juni blir det andra bullar, då startar jag om på nytt och hoppas att ni ska vilja följa mig mer än någonsin. Om allt går som planerat vill säga... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0