Umeå, - förmodligen!

Vi for ju då som sagt till Umeå och åt tacos och satt och pratade och ha allmänt trevligt tills vi vart less på enbart
varandras sällskap och gick ut för att hitta på nåt roligare, och sagt och gjort. Vi träffade ett helt gäng sköna
människor som vi hängde med resten av kvällen. Inte alls helt fel. En 10 poängs kväll skulle jag säga, lätt!

Fanny och Alex och maaaaaat♥
Haha, en liten bild på jag och Alex bara
Vi igen och en kille som jag inte vågar försöka stava namnet på, vill ju inte skriva fel..
Sebbe och Viktor
"The dancefloor" duh duh duuuh..

Bra jobbat mig själv måste jag säga. Inte illa alls faktiskt. Blider till bloggen, det är ju super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0