Tråksöndag

Har haft världens slöaste (hatar ordet, men kom inte på nåt bättre..) dag idag. Ända roliga var att träffa Simon som var lika trevligt som alltid, pratade och åkte och kollade på fina hus. Haha. Iallafall mer intressant har min dag faktiskt inte varit eftersom att resterande tid har jag iprincip spenderat till att ligga halvdöd i sängen med datorn i knät och bara göra ingenting. Otroligt spännande alltså. Tänker fortsätta i samma sköna tempo om ingen protesterar så jag tänker lägga mig och se Jersey Shore, SATC eller något annat kul jag kan hitta på datorn. Myys.

Jag saknar min kamera...stackars er som får se på gamla äckel bilder...inget är som det ska utan min lilla krånglande karamellfärgade älskade rektangelformade skitkamera...R.I.P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0