T I S D A G

En typsik turistbild i brist på bilder då min kamera är ur funktion...

Alla mina tekniska saker verkar vilja vara ur funktion nu för tiden. Visserligen har jag nu fått tillbaka en dator, men min mobil, min kamera, min telefon och ja, där tog det slut, men många fler tekniksaker har jag inte och alla dom tre är och verkar förbli icke funktions bara (hehe vart less på att skriva ur funktion) Mobilproblemet är visserligen lagom löst, får gå med mammas, men en egen har jag icket. Suck. Så jobbigt kan det vara. Och inte har jag heller pengar nog så att jag kan fixa dessa problem, jag får härda fram tills julafton eller nånting, huvva..

Slutade iallafall tidigt idag med, sköönt! Träffade Albin en stund och nu sitter jag här och har av misstag ätit upp slutet av min kladdkaka... Varför misstag? Går jag på nån diet? Nej verkligen inte! men jag insåg försent att jag inte var sugen så nu slösade jag på den när jag hade kunnat spara tills jag verkligen var sugen på riktigt. Vilka problem va? Ett problem inlägg vart detta, inte illa pinkat. Ska sluta låta problemen växa och ta tag i ett som jag skjutit upp på tok för länge, städa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0