SURPRISE!!

Jag kände mig så snäll och på bra humör när jag lämnat på skolan (på skolan har jag nämligen gått runt och kokat av ilska mot allt och alla...hehe sorry..) så jag bestämde mig för att fylla en presentpåse full med godis och ge till min bror som tack för att han alltid ställer upp (som jag skrev i nåt inlägg här nere) Sagt och gjort, I did it! Och ni kan tro att han vart glad och överraskad när han såg vad som väntade på honom..

jag lovar, den var typ ärligt tung... hehe, det lönar sig att tjäna mig. 

Jag var även lite generös mot mig själv och köpte lite saker till mig själv också, bland annat lite nagellack, så nu ska jag sysselsätta mig med mina naglar. Det är som så kul nu när jag fått så pass långa naglar så jag faktiskt kan måla dem i färg utan att sedan vilja spy på dem, hehe. För tro mig, det har jag velat hela mitt liv fram tills nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0