Skräckupplevesle!

Jag har varit med om kanske det läskigaste kvällen i mitt liv! Det kommer inte låta läskigt ifall jag skulle berätta eftersom att allting handlar om maskarna som ligger på vägen..och dom är ute efter mig!! Det är faktiskt precis så det känns, för jag är verkligen livrädd, livrädd! För maskar, liten som stor, tjock som smal spelar ingen roll men ju större desto värre...

Och nu när det är mörk så ser man ju dom inte heller lika bra så det var rena rama skräckvandringen att gå till bussen och när jag kommer till busshållsplatsen har dom omringat ingången, men jag lyckas ta mig in med hjärtat i halsgropen och tårar i ögonen (okej, inte riktigt men allvarligt inte så långt ifrån heller..) Sen sätter jag mig på bänken och ser hur en kommer mot mig i full fart! En kröker ryggen på ett läskigt vis och en stor jäkel viftar med huvudet och ja, det hela slutade med att jag ringde mamma som fick komma och rädda mig.... hej modig flicka...

(pinsamt nog var det här den enda bilden på en mask som jag vågade lägga upp...för jag vart livrädd bara av att söka ordet maskar på google och se resultaten....ursh)

Hur som haver är jag på plats hos Albin trots alla omständigheter och minimal ork. Men vad gör man inte för sin pojkvän. Hur kul sällskap jag är däremot är en annan femma, kommer nog mest troligt somna på en gång. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0