Skönt med korta måndagar!

(i brist på annat)
Jag insåg idag hur skönt det är att knappt ha några lektioner alls på måndagar, det är iallafall så det känns eftersom att vi slutar rätt tidigt. Det tackar jag gudarna för! Visst, långa dar är aldrig kul, men jag har dom hellre i mitten av veckan än i början eller slutet. Då var det sagt. 

Förtillfället är jag iallafall så uttråkad så jag hittar inte ens ord. Jag är så otroligt rastlös, det finns verkligen iiingenting att göra. Ursh, jag hatar detta..sen är jag hungrig också, har varit hungrig konstant hela dagen..kanske är det för att min kropp måste ta igen den föda dom gick miste om igår då jag inte var hungrig alls? Makes sence. Ah, nä nu måste jag göra nånting innan jag dör av uttråkhet...ah, inte okej, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0