Regn regn regn regn...

Jag vart nära på dränkt av regnet när jag vandrade(sprang) från bussen och hem. Inte det minsta kul alls. Något som faktiskt är ännu mindre kul, rent utav plågsamt är att hela denna dag har min ben kliat konstant! Utan avbrott! Som om jag hade miljoner med myggbett på benen eller som att någon fyllt mina byxor med typ...hö. Och det ser ju inte så himla bra ut heller att gå runt och klia sig hela tiden heller, så jag har plågats. 

Tack och lov verkar det ha lagt av nu (kommer säkert börja om nu bara för att jag skrev det..) men jag ska för säkerhetsskull byta byxor. Ska även slänga ihop lite mat till min familj i form utav makaroner och köttbullar. Hehe. Och det ska vara klart innan fem så jag borde börja med detsamma!
En annan god maträtt!! Jag svär, lägg flaskan mittemellan två chocklad bitar, stoppa i munnen, tugga, svälj och njuuut av smaken. Jag är kär!!♥

P.S livet är tråkigt utan en kamera, förlåt för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0