Rebeckas minnesbok



Titta vad jag hittade för kul att sysselsätta mig med! Min minnesbok!!
Nästan som en dagbok fast med olika minnen som jag klistrar in, det kan vara allt från bilder och flygbiljetter till handskrivna brev jag fått från andra eller sånt som jag själv knåpat ihop på lektioner så kreativiteten eller känslorna flödat. Som text detta som jag skrev i...ja, för ett bra tag sen iallafall, haha.

"Klä av dig! Strippa! Blotta dig! Inte bokstavligt, symboliskt. Jag är naken, du är påklädd. Jag kommer gömma mig, vara tyst och skämmas så länge du är påklädd. Ju mer kläder som åker av desto mer hjälp kanske du kan få, men just nu har jag inga händer att hjälpa dig med, för dom är upptagna med att dölja min nakenhet."

Haha, jag dog när jag läste det nyss. Så himla kul beskrivet (om jag får säga det själv, ni får tycka som ni vill) Jag återfick verkligen känslan. Ni vet, då man har öppnat sig lite för mycket, sagt för mycket utan respons. Den känslan. Haha. 

I boken hittade jag även ett brev jag fått men jag kan inte komma på NÄR jag fick det eller ifrån VEM!! Jag brukar ha skrivit ner vem som skrivit och så om det inte redan står men nu står ingenting och det är lite hemskt att jag inte vet vem som skrivit och inte heller när så att jag kan gissa mig fram. Dags att leka detektiv och undersöka saken.. 

Skojas, här ska inget undersökas, det förblir ett mysterium. Det enda jag undersöker nu är vägen till köket..

Kommentarer
Postat av: Mysteriet

Säkert är brevet från mig haha

2011-09-26 @ 16:47:51
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0