Paying for my misstakes

Nu är jag då ensam igen då Elin just for. Otroligt kul att träffa henne igen utan att det har passerat en evighet sen sist. Haha. Vi har pratat lite om helgen och om saker flyter på rätt så verkar det bli riktigt kul! Mer då, vi har ätit upp slutet av våran fantastiska kladdkaka och sett på mina två favoriter Ensam mamma söker och Svenska hollywood fruar såklart!

Det som nu återstår av min kväll är att bädda klart min säng och slutligen besöka toan för att bli av med dagens smink. Inga vidare planer att skryta med direkt men kvällen lider ju trots allt mot sitt slut så vad förväntar jag mig? Ett oväntat besök av Maria Montazami själv? Eller att en stor påse pengar ramlar ner fråm taket? Nej, det spännande i denna dag är nog förbi vid det här laget så Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0