På skolan!

Hej, mitt 2och ett halvt timmes långa hål har börjat. Suck..Jag kan inte förstå att jag ska behöva genomlida dett varenda fredag. Jag förstår inte riktigt heller hur jag orkar. Men det gör jag. Det borde jag nästan få nobel priset för. Har inte mycket mer att säga.  Jag vet att jag inte bloggade igår och att jag heller inte har börjat på den där listan, ja, det är mycket jag inte har. Men det finns även saker som jag har gjort..

Tex så skulle vi "spränga" (eller vad man ska kalla det) gaser på naturkunskapen denna morgon, tycker sånt är lite småkul faktiskt så jag och Alex gick fullt in. Vi skulle testa med en extra stor litium(?)bit och gjorde precis som vi skulle, vad vi inte märkte var att jag skar mit på provröret och när Alexandra sedan tände tändstickan och gasen sprängdes så sprängdes mitt blod också!! Det exploderade rött och vi trodde vi gjort en ny upptäckt!...tills vi insåg att det var blod, då var det bara coolt.
 


Så har min morgon sett ut. Nu ska jag fortsätta "njuta" av hålet...återkommer när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0