Ny profilbild

Jag såg alltså faran (fruktan?) i vitögat idag och beslöt att byta profilbild. Jag hatar verkligen det, vet inte riktigt varför men jag har som alltid gjort det. Men nu var jag så otroligt less på min gamla så jag kunde verkligen inte låta bli. Visserligen är det inte en korrekt bild på hur jag ser ut nu eftersom jag har mycket mörkare hår, men äh, den får duga! 

Super intressant fakta förresten, visst? Jag tror att ni saknat det i smyg, eller inte. Hur som haver så tänker jag byta ämne och egentligen bara säga godnatt, jag är helt slut utan anledning, känns inte alls bra. Tänk om jag typ åldras i förtid???? ursh, nej det får vi hoppas att jag inte gör. Ska be en liten bön om att det inte är så och sen sussa sött. Godnatt alla fina (och fula, hehe skoja, ni är fina, det är alla, på sitt vis, fin visdom, godnatt!♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0