N A G E L K A T A S T R O F ! !





Mina naglar har nog nästan aldrig varit värre än vad de är just nu så ikväll spenderar jag min tid med mina naglar. Albin har jag spenderat min sista tid med nu för en vecka framåt och nu när han är borta, ja då har jag gott om tid att bry mig om mina naglar. Nog ska jag överleva denna vecka nog. Vem behöver pojkvän när man har naglar att sköta?  

Bloggen står väldigt stilla för övrigt (vilket den kanske egentligen alltid ha gjort men), jag vet och jag är ledsen för det. Jag skyller på att jag inte har en kamera och det gör mig djupt deprimerad alltså. Inte bara i bloggande syfte, utan i personligt syfte, jag kan inte ta bilder även om jag vill! Något måste göras, snarast! Ska bara kolla igenom om min ekonomi håller, gör den det? Ja, då är det snart påväg en kamera till mig. To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0