Med Alex!

Eftersom att jag ju var så generös med webbilder tidigare idag (och alla andra dagar...) så får ni bara två nu,hehe hehehehe, okej nog skrattat. Är som sagt med Alexandra nu och ja, finns inte så mycket mer att säga om det. Förutom att hon är supersnygg, supersnäll och supersexig. De 3 S:en med andra ord.

Vill även i stundens hetta passa på att berätta att jag nästan tände eld på min kudde nyss (hehe, stundens hetta fattar ni??) Skulle tända lite ljus, vilket jag aldrig annars gör trots att jag ääälskar ljus men det det är bara det att jag verkligen är urusel på att tända ljus. Från minsta lilla brännskada på fingret till mindre elsvådor, typ.

Nåja, det var det. Ville bara dela med mig av våran spännande tillvaro. Nu ska jag återgå, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0