Lööördag!!

Idag har jag nog varit med om det äckligaste i hela mitt liv...mig själv. Haha. Direkt jag vaknade så kände jag att det här inte var min dag, kollade mig i spegeln...och jag hade rätt. Det var hemskt.. Försökte göra läget bättre och måla naglarna, det gick inte alls. På bussen hem kände jag bara "åh vilken tur att jag bara ska hem nu" men nej, det skulle jag inte, jag fick lov att gå på stan med min mamma och bror i en timme och dessutom var det den där skidsaken som jag inte vet namnet på, så det myllrade av folk på stan...inte kul alls. 

Nu är jag då iallafall hemma och ingen kollar snett på mig och mitt utseende, jag fick en subway kaka av David, mamma var generös på stan och jag hade en trevlig kväll igår så läget är rätt bra trots allt. Men nu ska jag duscha och hoppas på förändring av utseende. Hörs när jag är snyggare!

Dessa tjejer + Alex var det då jag var med igår. Och förresten, Grattis igen Frida!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0