Les fransk manikyr


Kände att det var ett tag sen sist mina nageltippar (?) var vita så jag kände att nu är det dags igen. Min kväll har som sagt bestått av att dejta mina naglar och den senaste halvtimmen har jag stundvis sörjt att jag nu officielt icket kan kontakta Albin på en vecka ursäkta för att jag tar upp det igen, men det är lite jobbigt när jag hört av han varje dag i lite mer än ett år..så lite jobbigt är det. Något som får mig på bättre tanke är mitt lilla brev som jag gömt i hans väska...

Ni förstår, igår när jag "pluggade" (gjorde det lite grann sen, men) så skrev jag nämligen ett litet fult brev som jag gömde i hans väska tillsammans med en liten godispåse. Förhoppningsvis (troligen) har han ingen aning om detta utan kommer hitta det typ imorn när han ska ta fram sin handduk. Och den tanken gör mig glad. Hehe, älskar att göra sånna där små fula överrsaskningar. Typ det bästa som finns!

Nu ska jag sluta prata som en besatt liten flickvän och istället avsluta inlägget med att skryta om att jag inte börjar förrän typ klockan ett imorgon. Skönt så det stinker om det alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0