Lååååång dag

Alltså gud, förlåt att det i princip bara förekommer webbilder på denna blogg numera... men jag har som sagt ingen kamera och jag har inte heller så mycket mer intressant att fota än min fula nunna. Så det är bara att härda igenom denna jobbiga tid. Hehe. Förövrigt så är jag trots allt rätt så glad idag. Lyckades sova inatt (har haft lite svårt med det de senaste nätterna, mission impossible) är dock trött idag ändå, men det känns super. 

Middag består av homemade köttfärssås álà Jonas. Har aldrig smakat detta förr, så det blir första gången. Hörde att man ska försöka hitta så många (göra?) så många första gången saker man kan för att må bättre eller nånting? Minns inte riktigt, men kanske kan ligga nånting i det. Allt är ju så mycket spännande första gången. Jag menar, hade det varit pappa som gjorde köttfärssås hade jag vetat hur det smakar och det hade inte varit så speciellt, men nu är det Jonas, en ny kock, och genast är det faktiskt lite mer spännande. Så det kanske stämmer lite grann? Eller? Nån som håller med? 

Senare kommer iallafall Alexandra hit och gör mig sällskap eftersom att vi har en feetsovmorgon! Eller lång för oss iallafall. Först 10 i 11 (tror jag?) börjar vi. Känns bara bra. Men nu ska jag städa (...) för Alexandras trevnad, och jag skäms att jag fortfarande inte tagit tag i det, men jag är inte förvånad alls. Men nu ska jag vänta på steken på riktigt och städa så det ryker! Hejdååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0