Det går inge bra det här...

Känner mig lika glad och taggad som stenfiguren...det går inte så bra att blogga känner jag...och ni med också säkert, jag skriver ju verkligen inget intressant. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva..

Jag har tappat stinget, om jag någonsin hade något sting över huvudtaget. Sting, vad är det för ord egentligen förresten? Låter bara konstigt i mina öron men ändå ett användbart ord. Skumt det där. Men jag ska inte prata mer om ord, vi pratar nog om ord på svenskan. Vi får nämligen lära oss om hur bokstäverna uppstod eller nånting sånt. Intressant? Tjaa, det kunde faktiskt va värre men still, inte alls så kul. Nu ska jag leta reda på mitt sting genom att göra nåt annat, byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0