Dags att få igång bloggandet!

Jag kan verkligen inte få igen min blogglust, jag har inget att skriva, inga ideer. Så nu får jag tvinga fram det genom att köra en lista, starting now!

Dag 01 – Hur jag bor.
Dag 02 – Hur jag ser ut en vanlig dag
Dag 03 – Personer jag är lik enligt andra.
Dag 04 – Vad jag stoppar i munnen under en dag.
Dag 05 – I min handväska.
Dag 06 – Vad jag vill göra i framtiden.
Dag 07 – Min syn på kärlek.
Dag 08 – Mina tre finaste bilder.
Dag 09 – Min favoritlåt/band/artist.
Dag 10 – Det godaste jag vet.
Dag 11 – Mina snygghetstips.
Dag 12 – Min topp 3-lista över vad jag inte får missa här i livet.
Dag 13 – Vem jag helst skulle se ut som.
Dag 14 – Det bästa youtubeklippet.
Dag 15 – Min familj.

Sådär ja, den ska jag leva mitt liv efter det kommande 15 dagarna, för jag ljög. Jag börjar inte nu, jag börjar imorn för nu måste jag sova. Har gått runt hela kvällen knappt levande och väntat på att klockan ska bli kväll så att jag får sova, så nu är det äntligen dags. Hehe, måste erkänna att jag känner mig lite mesig...klockan är ändå bara fem i 10, men vad gör man inte för lite skönhetssömn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0