Dag 05 - I min handväska

  • Min plånbok
  • Dansbyxor
  • Massa olika papper
  • Tamponger
  • Busstidtabell
  • Mariekex
  • Skräp
  • ppiller
  • En halv nagelfil
  • Hårsnodd
  • Cykelnyckel
  • kondomer samt glidmedel
  • EN socka
  • Ett handtag till väskan
  • En tång..
  • Solkräm
  • Smink
  • tugummi
  • 2 pennor, en blyerts och en bläck
  • Broshyrer (?) från massa ställen'
  • Ett hänglås
  • Ett brev
  • En ordlista på papper
  • och slutligen en liten fakta lapp om Notre Dame

    Ojoj, där tog det slut. Detta var en utmärkt punkt kände jag då min väska var i stort behov av städning. Nåja, då vet ni denna intressanta fakta. Nu ska jag hals över huvud skynda till bussen och fara till Albin. Ha entrevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0