Dag 03 - Personer jag är lik enligt andra

Ja, den personen jag fått höra flest gånger att jag är lik är min bror..
"Är det du som är lik en tjej eller hon som är lik en kille?" är nog det skönaste sättet jag hört någon utrycka våran likhet. 

Men utanför mitt släkt träd, för där finns det många jag fått höra att jag är lik, både på insidan och utsidan men det är ju inte så konstigt. Nej, men utanför släktträdet som sagt har jag fått höra att jag är lik... 

Katy Perry. Det var min pappa som senast nämde det och ja, jag vet väl inte riktigt om jag kan hålla med själv. Men ja, hon har blåa ögon och mörkt hår så nåt gemensamt finns ju. 


Fråga mig inte hur, men jag har fått höra från några enstaka personen att jag skulle va lik Megan Fox. Kan inte hålla med här heller utom möjligen blåa ögon och mörkthår. 

Sen har jag även fått höra av en bloggläsare (men det har jag skrivit förr tror jag) att jag skulle vara lik Caitlin Beadles (?) Och ja, jag säger samma här, mörkt hår och blåa ögon.

Så, det var det. Kanske det tråkigaste jag skrivit i hela mitt liv (hoppas dock att det finns nån där ute som uppskattar det) Nu börjar iallafall min tvkväll. I form av ensam mamma söker följt av svenska hollywoodfruar! Perfekt! Då ska jag bara orka förflytta mig till soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0