Dag 02 - Hur jag ser ut en vanlig dag

Jag har aldrig varit ett fan av att ta bilder på mig själv och visa "vad jag har på mig idag". Men vi ser var vi kan hitta..
Ah, sen vart det för långa hopp i tiden kände jag så det kollar vi inte på för det är inte nutid. Sammanfattat så ser jag nog väldig otroligt tråkig och vanlig ut. Är lite för feg för att våga prova nytt, lite för fattig för att kunna köpa massa snyggt så ja, jag tager vad jag haver och gör det bästa utav situationen. Punkt. 

Räknas mitt ansikte in i denna fråga också? Aja, om det gör det så vet ni redan svaret eftersom att jag välsingar er med hundratals webbisar på mitt ansikte så det kan ni nog vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Josse

Asså satan vad fin hårfärg du har på den vänstra bilden, eller den högra också! Men de syntes mest på den vänstra!! Inte fuuuuult!!!

2011-09-22 @ 08:45:20
URL: http://generalpancake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0