Dag 01 - Hur jag bor

Har ju som glömt bort listan lite grann, men nu passar den utmärkt när jag inte har något annat att skriva. 

Hur jag bor, ja, hur bor jag egentligen? I ett litet radhus i Bergsbyn. Ett av de tre olika sorters radhus som större delen av bergsbyn är bombarderat med. Det är grått, tråkigt nog. Jag bor på nummer 13...ett under att vårat hus fortfarande lever med andra ord. Ja, mer än så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Väldigt tråkigt i allmänhet då vi inte är så rika så vi kan renovera och sånt. Inga inrednings intresserade föräldrar har jag heller så ja, det ser väl ut lite som det blev. Saker står där de råkade hamna och så har det alltid varit.

Dock så råder det brist på bilder med några har jag lyckats skrapa fram

Ja, detta är då en pinsamt dålig bild med det är iallafall vårat kök, och min mamma
Min säng
"utsikten" från våran dörr

ja, mer än så var det nog inte. Men det är ingen fara. Ni missar inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0