C'est fini!

Jag säger bara "pyh". Alltså jag känner att jag ljög när jag sa att hälften var klart...jag tänkte lite snett. Vid det laget hade jag slängt ut allt "släng bart" (alltså inte "skräpsläng" utan saker man orkar lyfta) Och var i färd att dammsuga och sånt. Inte tänkte jag på att allting skulle in igen....och gud vet hur lång tid detta tog av mitt liv. Nåja, nu är det fint så det räcker och blir över och en storstädning behövs inte på länge, himla skönt! 

Nu när jag ändå är igång så ska jag bry mig om mina naglar en stund sen ska jag nog ta och sova. Hade lite som ett "skolmål" att somna i tid, och hittils sköter jag mig slåeende bra tycker jag själv! Way to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0