13:23



Tjaa, nu är jag då hemma sen ett tag tillbaka. Kan inte ens beskriva med ord hur skönt det känns! Ilskan från igår är kvar for your information men tack och lov har jag en person på andra sidan skärmen just nu som gör mig lite gladare, tur att sånna finns! Måste ju liksom bli gladare till ikväll då jag ska till Albin. Vi har ju varit tillsammans i 10 månader idag och då vill jag ju inte vara sur precis. Haha. 

Senare, eller snart ska jag ge mig själv lite mat och även öva lite läxa. Har ju typ det läskigaste "provet" någonsin imorn, iform av en låtsas audition som är typ på riktigt? Vet int hur jag ska förklara, men snacka att jag är nervös iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0