110911

Godmorgon! Min söndag hittils har bestått av att se Jersey Shore med min bror, lagom ansträngande och brukar få mig att må bättre. Det är nämligen inte min dag idag, jag har ont i huvudet, öronen, ögonen och ja, allting som sitter fast på mitt huvud kan man säga. Till och med i håret! Eller jag har inte ont så att jag känner det, men håret själv har nog ont eftersom att det har gått av!!!!!! Är det ens möjligt??? Tydligen.. tack och lov gäller det inte hela håret, men ändå! Inte alls kul...

Iallafall så ska jag ta en lugn dag idag, men jag ska försöka ta mig ut en stund bara för att det är så fint väder och man vet ju inte när det blir så fint nästa gång. Kanske kommer även Fanny hit ikväll, hoppas det. Men nu ska jag ut, hörs sen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0