-Jag gillar din lukt, du luktar...varmt

Idag har jag gemfört dialekter mellan dessa två. Boliden vs Byske. Min slutsats vart att det faktiskt är
rätt stor skillnad om man lyssnar noga. Kul att veta? tänkte väl. Jag gillar dialekter iallafall, det är charmigt!
Synd att jag inte har någon själv som jag märker av...nåja, man kan inte få allt. Synd.

Skyndade mig hem från skolan idag eftersom att jag var tvungen att hjälpa mamma att göra mat.
Lika bra det, har inte mått helt okej idag. Så up next i mitt spännande liv är att lägga mig och vila och samla ihop
krafter så jag orkar ta mig till Albin ikväll. Så för att orka det bör jag sätta igång att vila på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0