Uppe med tuppen!

Otroligt mörka bilder, jag vet, det var med flit för att man inte skulle se helt vilken katastrof mitt ansikte är idag. Okej, flit var att ta i men jag belsöt att inte göra nånting åt det för att det var bättre för alla. Iallafall, vaken är jag och jag tror aldrig att jag någonsin varit klar så tidigt som jag är denna morgon! Aldrig! Jag är rent förvånad.

Min mage har knorrat sig och hållt på hela morgonen så det är rent underhållande så hungrig är jag! Så jag ska stoppa i mig nåt ätbart innan jag springer till bussen. Väcka Albin ska jag ju också..haha, höll nästan på att glömma det...ojoj. Minnet är på topp, ska nog bli en bra dag det här för jag hoppas. Ha en bra dag ni med, Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0