Tredje oktober

)
Här sitter jag och myser med mitt fina ormkort som jag fick igår tillsammans med en pimpim påse. (Tack Fanny!♥) Det var iallafall supertrevligt igår och jag blev så glad att riktigt få umgås med mina små nötter. Länge sen sist, för länge sen! Natten var dock inte den bästa jag varit med om.. vi alla som oroligt och vaknade lite då och då av olika saker. Sen vaknade vi på morgonen och alla mådde dåligt. Jag hoppas verkligen inte att det är en sjukdom på riktigt..brist på sömn hoppas jag. 

Annars har min dag varit rätt bra. Måndagarna är ju som sagt ganska korta och vädret just nu är ju riktigt skönt så jag tror faktiskt att jag ska ta tillfället i akt och faktiskt gå ut en liten stund. Det händer allt för sällan så nu är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0