Sally Hansen nailgrowth miracle


Måste verkligen skaffa mig en kamera...Nåja, kunde iallafall inte se på mitt pekfinger med minsta glädje och beslöt därför att skaffa hjälp. Sally Hansen nailgrowth miracle tror jag att den heter (är inte så bra på sånt..) har ingen aning om det funkar bra eller inte. Eller om den ens funkar alls!? Men jag håller alla mina tummar för att det ska hjälpa min lilla nagel att växa ikapp snabbt som bara den så att jag ska slippa sitta och må dåligt... 

Tanken är att man ska stryka på det på rena naglar (nageln) varannan dag, ta bort efter tredje lagret och sedan börja om. Hoppas det går vägen. Har testat en nagelstärkare från samma märke som funkar utmärkt så hoppas på samma effekt denna gång. Så vad väntar jag på? Ingenting, ska börja med detsamma. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0