Resultat efter bildvisningen:

Jag blev utskrattad (och då menar jag verkligen utskrattad!) för min bleka hy, kantiga smala benkropp, mina enoma knän och smala vrister och sist men inte minst, mina klädkombinationer...Jag har verkligen aldrig varit ett vackert barn...tack och lov har jag bättrat mig erkände min bror. Jag sa detsamma om honom eftersom att han faktiskt inte var så vacker själv just under den tiden av sitt liv. Jag kan visa bilder på oss snyggingar sen, kanske. Men nu sitter jag vid fel dator så det är för stunden omöjligt. 

Nu väntar jag bara på att fara till Ali där jag som sagt ska vara med han och Jesper. Det låter bra det.

Lyx för dom som får umgås med en snygging som jag, hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: amamamamamama

Men du har alltid haft charm;) vi såg ju alla lite roliga ut:P du var smal, jag var tjock, j hade skumt hår, d var liten och lovisa var söt:)

2011-10-02 @ 00:50:18
URL: http://frokenkoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0