"Rebbulowski"

Yep, that's me... pappa slog sina "kloka" hjärnor ihop och skapade mig ett nytt smeknamn. Förmodligen insprirerat av någon fotbollsspelare som vanligt. "Rebeckham" har ju varit hans favorit, fram tills nu..? Det återstår att se. 

I övrigt har jag kommit från kanske den minst händelserika dagen i mitt liv hittills. Om det har hänt nåt så har jag iallafall inte uppmärksammat det, har som vandrat i min egna lilla bubbla idag och det är inget jag gillar. Detta gör såklart att jag (som vanligt...) inte har nånting intressant att berätta, det mest intressanta informationen om mitt liv förstunden är väl att jag ska äta snart och där tar informationen slut. Lika intressant som alltid. Återkommer när jag har något vettigt att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0