Pappas dag idag!

Jag förstår inte hur jag aldig kan lyckas ha en någolunda normal bild på min fader...sannerligen ett mysterium...Har jag tänkt lösa mysteriet och ge frågan ett svar? Nej, det har jag inte. Jag låter svaret gå under kategorin fri tolkning.

Så! Nu när vi har det avklarat kan jag då passa på att gratta min pappa lite, jag har ingen aning hur mycket han fyller (för mycket) men Grattis ändå!♥ Jag har alltid tyckt så synd om mamma och pappa när dom fyller år (farmor, mormor och farfar också för den delen) just för att jag som glömmer bort det varje gång, liksom typ alla. Haha, okej inte riktigt, men jag tycker synd om dom för att deras födelsedag blir mindre och mindre viktig, typ. Tur att ingen av de äldre i min släkt bryr sig så mycket (tror/hoppas jag) För jag är verkligen uuusel på att minnas födelsedagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0