På hemmaplan!

Befinner mig nu i mitt egna kära hem, mitt egna rum och min egna dator och om sanningen ska fram så har det nog aldrig känts bättre att vara hemma förr. Och vad har jag då tänkt att göra nu, jo....håll i hattarna nu...fixa naglarna. Hur många är förvånande? Inte så många. Men det blir ju helg imorgon och då vill jag ha dom felfria. Haha. Appro på imorgon, så slutar jag tidigare än någonsin!!... typ. Halv elva kanske, och det är ju inte helt fel!
F0ac05a903_80774685_o2_largeTumblr_lm4ba0irmc1qc6rnro1_500_largeTumblr_lpokf4amzq1r183dxo1_500_largeLoveaestheticsmanicure-1_large
weheartit
Visserligen är jag ett troget fan av fransk manikyr och håller mig 9 av 10 gånger till det, men när folk gör naglarna till...konst eller bara gör nånting nytt, ja, jag gillar det också och blir lika facierad gång efter gång efter gång.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0