Nu ska jag sova!!


Mina tre fina!♥

Har haft en jätte bra helg. Jag har varit flickvän på heltid (dvs varit med Albin hela tiden) för första gången, en helt ny upplevelse. Haha. Nä men jag har haft en lugn trevligt helg med släkt, Albin och lite kompisar. Det ända dåliga som även har varit "helgens händelse" i detta hus är ju min tappade nagel... Förlåt, jag ska sluta prata om det. Nageln är från och med nu bannad från min blogg. Får inte nämnas nåt mer! Förutom om någon frågar eller om jag känner att jag måste uttrycka lite glädje för att den har vuxit. Annars, utom det, no more! Nu ska jag sova iallafall. Är så sjukt otroligt trött så jag vet inte riktigt vars jag ska ta vägen. Men! Innan jag avslutar och säger godnatt vill jag bara passa på att välkomna, eller egentligen bara glädjas lite åt att jag verkar ha fått en hel stor mysig (haha vafan?) hög med nya läsare!

Det glädjer mig. Hoppas ni vill stanna, ni är varmt välkomna iallafall. 
Så, nu när jag har fått det sagt vill jag då slutligen bara önska er alla en god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0