M Å N D A G

Inatt har jag, lagom till Halloween, spenderat natten i ett hus där jag började undra om vi var ensamma i. Ljud som kunde liknas vid steg och knak i golvet som när man går och sånna saker. Och om jag förstod Clara rätt har det faktiskt pratats om att det skulle finnas nånting där... spännande. Jag sov gott iallafall, med Sofia och Clara vid min sida vilket verkligen inte var igår! Men trevligt ändå. 

Hemma i mitt eget hus hittade jag godis vilket gjorde mig lycklig. Så nu har jag tänkt att se film, trots det helt okej vädret, och bara njuta av att göra ingenting. Senare har jag som plan att tänkt njuta av att förhoppningsvis göra nånting (kan misstolkas, ursäkta för det) Men den som lever får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0