Liten förändring...


Tänk, nu ser jag nästan ut som Albin. Otroligt! Det kunde ingen tro, att jag skulle välja att klippa bort håret va??

Haha okej nej, jag kan inte luras. Sen så såg det inte sååå äkta ut heller? Eller? Tillräckligt äkta för att jag skulle känna det som att det var min riktiga frisyr när jag tog korten. Men nej, kort hår är nog inte för mig, jätte snyggt på andra men själv håller jag mig till mitt långa hår. (Det börjar bli långt igen efter den dramtiska förkortningen!)

Är med Albin förstunden iallafall (som ni kan se på bilden) eller ja, han sover och jag bara...finns. Orkade inte fara hem riktigt än helt enkelt. Det får bli senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0