HELGHELGHELG

Helg! Åh, smaka på ordet. Helg. M-um, kunde inte kännas bättre alltså. Har hunnit vara en sväng på stan med Alexandra och funderat på varför man väljer att sända radio från Skellefteå? Stört alltså. Annars så kickade jag ass på provet! Hm, liten överdrift där, kicka ass var kanske att ta i. Men nog klarade jag mig rätt bra tror jag iallafall. 

Åh, jag önskar verkligen att jag va ett supersnille som förstod allt typ. Kunde hur mycket som helst och ja, bara fattade helt enkelt. Så otroligt kul, praktiskt och bra det vore... Äh, man ska vara glad för det gud gav en. Haha. Känner hur min mage börjar strejka, kan förstå det med tanke på att min lunch bestod av bullar (hehe, jag kommer bli rund som en boll den här terminen efter allt fika hos farmor...hehe) Dags att äta mat kanske? jag tror det. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0