Härligt härligt, men farligt farligt

Jag har inte tänkt skriva att jag är glad, även fast jag är det, för när jag skriver det händer det alltid något som får mig att sluta vara glad och jag vill fortsätta vara glad så därför tar jag inga risker.

Mitt ansikte börjar iallafall återvända till det normala efter alla hemskheter som drappat det (oförklarliga sår i pannan och sånt otrevligt..) Det var god mat i skolan, tillräckligt iallafall, är egentligen inte ett überfan av skolans tex mex, men jämfört med vad det kan bruka vara är den rena rama himelriket, ungefär. Ska vara med Jesper och Emma ikväll tror jag också.

Så som sagt, mycket är bra just nu!

Bildbrist, ä n n u  en gång....Men en fin vän, det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0