Goooodmorgon!

Eftersom att jag inte är hemma så har jag inga bilder att visa och att ta en bild på mig själv just nu är lika
med att ge er en skräckbild som kommer förfölja er resten av erat liv. Och så vill vi ju inte ha det.
Därför visar jag hellre en favorit från förra året tills vidare.

Hade riktigt kul igår iallafall. Först var jag och firade Johanna som slagit två flugor i en smäll och körde födelsedag och halloween på samma kväll, smart drag. Riktigt kul var det. Sen senare på kvällen så for jag till Jesper och var där tills jag och Albin gick hem. Och nu sitter jag här och känner mig glad och nöjd över gårkvällen. Haha, tur det.

Nu ska jag nog slå på en film eller nånting och invänta en lite mer vaken Albin. Godmorgon på er iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0