Godnatt!

Den senaste tiden av mitt liv har jag ägnat åt att läsa dagbok, något som jag är näst intill beroende av (som vissa 
av er kanske förstått vid det här laget?) Blir påmind om händelser jag glömt, hittar roliga uttryck (tex "jag var
rädd som ett äpple i en kastrull"
haha, vafan?) Så nog finner jag det underhållande alltid. 

Sen slog nånting mig i huvudet, verkligenheten kanske? För i verkligheten har jag förbannat ont i huvudet! Och när jag läser lämnar jag världen för en stund, om man kan säga så utan att låta för patetisk. Det jag egentligen vill komma fram till är att jag har ont i huvudet och eftersom att jag planerar att fara till skolan kommer nästa del i mitt liv se ut såhär:

Alvedon>borsta tänderna>sova. Så Godnatt på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0