F R E E E E D A G ! ! !

Idag har jag näst intill frysit ihjäl!! Alltså vinden (blåsten?) verkar ha nånting ogjort med oss skelleftebor och straffar oss med detta väder...ursh. Min dag bestod av två lektioner och ett två och en halvtimmes långt hål (som vanligt..) Hålet spenderades hos farmor där jag åt bullar, sov och fick en cykel. Toppen! Nu slipper jag gå varje fredag, nu kan jag cykla! 

Ikväll ska jag och min köldskadade nacke (den är ur funktion pga av förfrusning eller nånting sånt...) vara med Albin. Och imorgon är det äventyr på gång...Piteå! Dit beger jag och Elin oss nån gång imorn och kommer inte tillbaka förrän på Söndag som det verkar. Blir nog hur bra som helst. Men jag hör av mig innan det, så ni kan va lugna. Nu ska jag leka kurragömma på google med Albin, kul tidsfördriv. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0